reklama

O vajíčku a spermii

Kde bolo tam bol kolotoč a všetci sa tak točili, až im prišlo zle a šli domov, ale kolotočiar mal radosť, lebo mu šiel kšeft... a toto nemá absolútne nič spoločné s článkom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

...ak dvaja sú ako jeden, tak jeden je z dvoch štvrtín toho jedného, čo tvorí dvoch...

Bolo to dávno, 18 a dačo roka dozadu, vôbec si to nepamätám, ale bol som tam. Všetci sme sa tlačili v tmavej izbietke až raz jedného dňa začal kolovať chýr, že sa má uskutočniť pretek. Život- to bola cena za
prvé miesto, iná možnosť umiestnenia nebola. Neviem to presne, nemali sme v tej izbietke dokonca ani okná, ale niečo mi vraví, že to bolo tak navečer kedy sa závod začal.
A vravím vám väčšiu masovku som ešte nevidel, možno lenm vtedy keď bol pred pár rokmi výpredaj v Hypernove s 90% zľavami. Popravde ani som nevedel, čo ten ŽIVOT je, ale po dňoch strávených v uzavretom priestore s miliónom takých ako ste vy, to bolo príjemné spestrenie dňa. Nikdy som nebol 
športovo založený a tak som si povedal, že budem podvádzať. A teda rozšíril som fámu, že posledný vyhráva a verte alebo nie, ale keď ste haploidný tak uveríte všetkému a teda mi to zbaštili. Aj by som škodoradostne pomädlil rukami mať nejaké, tak som sa len škodoradostne pomrvil. Zaznel výstrel a masa sa pohla. Musím sa pochváliť, aj keď som bol len polovičný, šlo mi to dobre. Zanedlho som sa dostal na rázcestie... ľavý vaječník, pravý vaječník... to boli nervy, keď sa mám teraz pre niečo rozhodnúť zvyčajne vyberiem tú zlú možnosť, vtedy som mal však štastie. Práskol som chvostíkom a šup ho doľava... zvyšok bandy šiel vpravo, dementi. Už mi začínalo byť dlho, ale zanedlho som sa dostal do cieľa. Konečne. Bolo to veľké a guľaté, ale vedel som, že sa k sebe dokonale hodíme. Po chvíli nemého úžasu som vstúpil dnu. Zavreli sa za mnou dvere. A konečne som bol celý...

Martin Nachmazov

Martin Nachmazov

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten co tu pise a ty si ten co to cita...aby bolo jasno Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu