reklama

Ekšn story

Potil sa jak prasa... priviazaný k stoličke, neostávalo mu nič iné. Tak povieš kde sú tie prachy Kamil??? s až podozrivo kľudným hlasom sa spýtal Miro.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Aspoň že boli v izbe sami, to trochu ukľudňovalo Kamila. Hrubé lodné lano sa mu zarezávalo čoraz hlbšie do zápästia. V hlave sa mu výrilo nespočetné množstvo myšlienok, ale ani jednej sa nevedel zmocniť a spracovať ju. "Pýtam sa ešte raz a možno naposledy, KDE SÚ PRACHY???" Kamil prehltol tak hlasno, že to musela počuť aj upratovačka vo vedľajšej miestnosti, čo práve vysávala. "No vieš Miro, veci sa majú tak, že ja neviem..." a nahodil priblbý úsmev. " Kamil ty si debil, fakt normálny debil...ako môžeš nevedieť, kde je 1500 miliónov DM?" Naklonil sa nad sediaceho Kamila a hlavou tresol do lampy, ktorá osvetlila tmavé rohy izby, "AKO???"Kamil mlčal. "Chlape začínaš ma kvalitne srať, ale echt jak po noci s veltlínskym zeleným." Začal sa polonervózne prechádzať po miestnosti potom zastal pozrel sa na Kamila neveriacky pokrútil hlavou a spustil :"Sám si to chcel...sám, potom mi ale nevrav...xixi PO TOM už ale NEBUDEŠ...že som ťa nevaroval." A vyšiel z miestnosti. Cez pootvorené dvere bol počuť rozhovor Mira s ďalším chlapom :" Čéče preberáš štafetu, ja na to už nemám nervy." "Jasan vole krávo vymáčknu to z neho jak... jak tuk z ryby, "druhý sa začal nekontrolovateľne rehliť "žyeah drtenie kostí, vodvaz brácho..." Pri slovách "vymáčknu" a "drtenie kostí" to už Kamilov zvierač nevydržal a povolil. Márne sa pokúšal vymaniť sa z lán, márne kričal 
o pomoc... "Márne kričíš o pomoc... dovoľ, aby som sa ti predstavil KAMIL, ja som Masér a asi tušíš, že tu 
mám prácičku." Kamil ho len mlčky sledoval. "Tááák dáme sa na to..." DRRRRRRB šajba jak sviňa,vonkajšia stena na cucky, obaja nahodili výraz čerstvo vyoranej myši, z prachu sa vynorí bájny jednorohý Pegas a 
predrbe Maséra rohom cez oko. "NASKOČ" Kamil neváha ani sekundu a vyskakuje na Pegasa...

Krásna piesočná pláž, niekde v trópoch...
Na pláži na lehátkach leží Kamil a Pegas okolo nich polonahé "čašníčky" prinášajúce im už tretiu rundu...

Martin Nachmazov

Martin Nachmazov

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten co tu pise a ty si ten co to cita...aby bolo jasno Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu