reklama

Jooooooo

na fakt neviem, čo sem dať, tak som sem dal toto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako iste všetci viete, k MP3 sa zvyknú dávať aj slúchadlá, ktoré stoja zvyčajne za starú Belu. A tak som si kúpil iné, boli (dobré) až do dnes...

Si tak fičím a zrazu odišlo ľavé slúchadlo. Našťastie boli ešťe v záruke a hneď ako som prišiel domov som šiel hľadať blok, našiel som ho, resp. čo z neho ostalo...


Obrázok blogu



...tak isteže, ma to nasralo, ale život de dál...

Martin Nachmazov

Martin Nachmazov

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten co tu pise a ty si ten co to cita...aby bolo jasno Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu